LIVE THE DEEN, KEEP THE DREAM

Uskomme, että jokaista tulisi rohkaista ja voimaannuttaa elääkseen parasta elämää. Tämän vuoksi Otimme osaa kansainväliseen nettikampanjaan, jonka tarkoituksena oli voimaannuttaa ja saada nuoret uskomaan itseensä roolimallien kautta. Nettikampanja toteutettiin yhteistyössä MuVenna, Elays Networkin ja The Network Hubin kanssa ja sen tavoitteena oli saavuttaa nuoria sekä Suomesta että Iso-Britanniasta. Kampanjan nimeksi valikoitui pitkän pohdiskelun ja suunnittelun jälkeen “Live The Deen, Keep the Dream”. Kampanjaan valittiin kaksi roolimallia, jotka tarinoillaan inspiroivat nuoria katsojia. Lontoosta kotoisin oleva Hafsah Dabiri Hafsah Dabiri kirjailija, somettaja ja inspiroiva luonnonvoima, joka on julkaissut kirjan ja kertoo meille siitä mikä inspiroi häntä seuraamaan unelmansa. Mohammed El-Amara on pakolaisesta tuomariksi Suomen korkeimmalle sarjatasolle kivunnut tarmokas nuori. Nämä nuoret avasivat mielenkiintoisia tarinoitaan kuusi viikkoa kestäneen somekampanjan aikana, jossa katsojia vietiin Instagram julkaisujen ja tarinoiden kautta Lontooseen sekä Suomen Turkuun.

 

Kampanja voitti Femyson vuoden kampanja -palkinnon!